Monday, July 19, 2010

Pertamanya

Pergh, Alhamdulillah bersyukur ke hadrat-Nya dapat juga saya melalui detik mendebarkan semasa mensign-up Blogspot ini. Akhirnya jatuh ke tangan Blogspot juga tulisan dan nukilan yang bakal saya ke tengahkan. Sungguh berharap dengan kehadiran saya sebagai orang baru di dunia pem-blog-an ini dapat memberikan serba sedikit manfaat di mana saya akan cuba mempersoal, menjawab dan merungkai serba sedikit isu-isu atau apa-apa saja yang menarik untuk menyatakan persepsi yang ada pada diri ini. Walaupun saya tahu ceteknya ilmu yang masih ada pada saya, ini dinamakan proses "learning", semoga saya mendapat tunjuk ajar dari kalian semua.

Memasuki dunia blogging bukan lah satu perkara yang mudah. Pelbagai perkara perlu dititikberat sebelum membuat keputusan untuk menceburkan diri ke dalam bidang ini. Sudah jelas bahawa ramai yang dipenjarakan serta di saman oleh pihak yang tidak berpuas hati akan pendapat yang diberikan oleh blogger-blogger malang tersebut(kenapa pula masuk bab ni. Haha.). Jadi, saya sangat-sangat berharap agar tiada sebarang artikel atau entri yang membuatkan pengunjung berasa kurang senang dan semoga segala yang dilakukan ini mendapat kepuasan daripada semua.
Yang Betul Sila Ambil Sebagai Panduan, dan Yang Salah, Tegurlah saya dengan penuh berhemah. Sekian kata-kata aluan sebagai aktiviti panas badan. :)

No comments:

Post a Comment